sunnuntai 18. syyskuuta 2016

Päivä pienen mudin elämässä

AAMU


Hei, apua äiti on hereillä. MOI ÄITI EN OO NÄHNY SUA MONEEN TUNTII. *kiljuu ja vikisee, hyppii sänkyyn ja alas ja nuolee naaman ja korvat ehtiessään*
Ai ruokaa, vastahan mä söin eilen illalla. No okei jos nyt sit vähän ku katot tollee *närkkii ruuasta muutaman nappulan* APUA äiti karkas yläkertaan äkkiä perään! *juoksee pää kolmantena jalkana ylös vikisten* 
"Kelmi hei, kissat syö sun ruuan" 
Ai, ihan sama, mulla on tää kuukausia vanha luu jota voin kaluta. Ok, ok mä meen. Hei muut pääs ulos, miks mun täytyy syyä ruoka loppuun. 
"Kaikki muutki söi ennen ku pääs ulos, mut jos ei maistu ni seuraavan kerran syöt illalla"
JESJESJES ULOS!!  Nyt juoksen ensimmäisenä täysii jonnekin mettään, niin että Hukkaa varmasti ärsyttää kun ei pysy perässä. Sit voin tulla takasi pihaa tekemään kakan nurmikolle. 
Hei päästäkää sisään, haluun nyt syödä mun ruuan. ÄITIII PÄÄSTÄ SISÄÄN!
Nyt se vihdoin päästi sisälle, mut hei! Kuka söi mun ruuat?? 
Mitämitämitä nyt se taas lähtee jonneki ja jättää mut ihan yksin tänne kärsimää. Nyt se meni, syön kostoks muutamat sen kengät. 

ILTAPÄIVÄ

Äiti tuli kotiin!!! En oo nähny sitä ainakaan tsiljoonaan tuntiin.


*kiljuu ja hyppii riemusta*
Hei, se vaihtaa housuja, se laittaa lenkkihousut jalkaan, OMG se ottaa kameran. ME OLLAAN MENOSSA ULOS!! Pääsenköjopääsenköjo?? Entä nyt?? Kuinka kauan vielä että päästään ulos??
Vihdoin ulkona, mennään jo, mennäänmennäänmennään. *hyppii ympyrää ja kiljuu*
Jes nyt ollaan pellolla, päästä irti jo, päästä pliissss..
EN OO JUOSSU AINAKAAN NÄIN MONEEN VUOTEEN, JEE PÄÄSIN JUOKSEMAAN!!

Tänään opittua:


HEII!! Ootteko huomannu et mulla on JALAT??
AUTTAKAA! Mitä näillä tehään, onks tää syötävää?
Ei ainakaan maistunu hyvälle..
Nyt keksin!! Näillä voi juosta, niil pääsee sika kovaa! Kato äiti oon formula!!
"Hei kamut tiiättekö mitä? Mä tajusin tänään et mul on jalat ja niil pystyy juoksee sairaan nopeeta!" -Kelmi
"Huoh, me ei sit tunneta tota jos joku kysyy, eiks jea" -Nalle
"Joo ei todellakaa" -Hukka

ILTA

Täh, nytkö jo nukkumaan.. Vastahan me herättiin. Mä en ainakaan oo juossu tarpeeks tälle päivälle. Saisko ees sitä ruokaa ensin?? Jes, ruokaaaaaaa!! Nyt se taas karkas ylös.. Ihan sama pakko syödä, kuolen nälkään. 
"Olisit syöny aamulla niin ei ois niin nälkä.." 
Okei mä varaan paikan äitin kainalosta. Tää on mun paikka, mee Hukka pois. Lällällää kato mää oon äitin vieressä ja sun pitää olla jaloissa. Ok, täs on super kuuma, mä meen nukkuu boksiin. Öitä kaikki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti