maanantai 7. heinäkuuta 2014

Hukka 1v! ♥

Hukka täytti siis tänään vuoden! Onnea myös kaikille sisaruksille! :3 Siitä on nyt kymmenen kuukautta kun Hukka saapui meille, enkä kertaakaan sen jälkeen ole katunut pieneen koiraan vaihtamista. Ennen sitä olin vahvasti sitä mieltä, etten missään tapauksessa halua pientä koiraa. Nyt olen kuitenkin huomannut, että mittelispitz ei ole pieni koira, vaan iso koira pienessä koossa. Lisäksi olen hyvin vakuuttunut siitä, että Hukalla ei ollut murrosikää ollenkaan, ainakaan en huomannut yhtään mitään. Tietysti voi olla, että se murrosikä on tulossa kaksi kertaa pahempana mutta toivotaan että ei. Sitten seuraa ällösöpöjä pentukuvia :3

























Voi että se on ollut pieni :3
Tänään aamulla leivoin täytekakun ja Hukalle tuli kavereita kylään. Labradorinnoutaja Inna ja tietenkin Nalle ja Liisa olivat vieraina. Jokainen koira sai oman kakun. Maksalaatikkoa pohjalla ja nakki kynttilänä. Koska täytekakun kermaa jäi yli, koiratkin saivat sitä vähän kakun päälle.







Sellaset synttärit, päätteeksi vielä agilitytreenit. Jälleen valssin harjoittelua ja renkaan opettelua. Huippu koira taas! Mulla vaan itsellä on opettelemista toisenlaisessa ohjaustyylissä, koska isosta pieneen koiraan vaihtaminen ei olekaan niin yksinkertaista. Joten mulla on ehkä enemmän opettelemista kuin koiralla :D

2 kommenttia:

  1. Voi jessus, tässähän pentukuume iskee! :3

    http://tiiacecilia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Niin kyllä itselläkin noita kuvia katsellessa ja nyt varsinkin kun on neljä kuukautinen mäyräkoiran pentu hoidossa :3

    VastaaPoista